Polityka Prywatności oraz ochrona danych osobowych

Polityka Prywatności oraz ochrona danych osobowych

Polityka Prywatności oraz ochrona danych osobowych2024-01-22T19:26:31+01:00

Informujemy o możliwych sposobach przetwarzania danych Użytkowników strony internetowej wrc.torun.pl
Kto jest Administratorem danych osobowych Użytkowników:

Administratorem danych Użytkowników jest WRC Toruń Sebastian Rosiński spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Toruniu przy ul. Ugory 78, 87-100 Toruń.

W jaki sposób Użytkownicy mogą się z nami skontaktować w celu uzyskania więcej informacji o przetwarzaniu danych?

Użytkownicy mogą się z nami skontaktować:

  • poprzez kontakt mailowy z naszym Inspektorem ochrony danych na adres email TOALETY@WRC.TORUN.PL
  • pisemnie na adres naszej siedziby wskazany powyżej

W jaki sposób zbierane są przez nas dane osobowe?

  1. Dane osobowe zbierane są przez nas podczas:
    1. dokonywania zapisów na newsletter,
    2. zakładania konta w Serwisie
    3. składania zamówień (przy Użytkownikach nieposiadających konta w Serwisie)
  2. Podczas dokonywania zapisów na newsletter zbierane są przez nas dane osobowe takie jak : adres email.
  3. Podczas wypełniania formularza rejestracji Konta zbierane są przez nas takie dane osobowe jak: imię, nazwisko, adres email, numer telefonu, dane adresowe do wystawienia FV;
  4. Podczas składania zamówień przez Użytkowników nieposiadających konta w Serwisie zbierane są przez nas takie dane osobowe jak: imię, nazwisko, email, numer telefonu, dane adresowe do wysyłki towaru.

W jakim celu i na jakiej podstawie przetwarzamy dane osobowe Użytkowników?

  1. Dane osobowe zbierane przy dokonywaniu zapisu na newsletter zbierane są w celu prowadzenia wobec Użytkowników działań marketingowych, w tym w celach analitycznych i statystycznych.
  2. Dane osobowe zbierane przy zakładaniu konta w Serwisie przetwarzane są w celu:
    • zawarcia i wykonania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną, tj. umożliwienia Użytkownikowi korzystania z naszej strony internetowej;
    • zawarcia i wykonania umowy sprzedaży (na odległość), której przedmiotem są towary dostępne w naszym sklepie internetowym;
    • rozpatrzenia reklamacji, które mogą być złożone w związku z zakupem towaru w naszym sklepie internetowym;
    • dochodzenia lub obrony przed roszczeniami powstałymi na skutek zawarcia w/w umów;
    • prowadzenia działań marketingowych produktów i usług, w tym w celach analitycznych i statystycznych;
    • kontaktowania się z Użytkownikami, w tym w celach związanych z dozwolonymi działaniami marketingowymi, poprzez dostępne kanały komunikacji, w szczególności i za zgodą Użytkowników – przez e-mail oraz telefon;
  3. Dane osobowe zbierane podczas składania zamówień przetwarzane są w celu:
    • zawarcia i wykonania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną, tj. umożliwienia korzystania z naszej strony internetowej;
    • zawarcia i wykonania umowy sprzedaży (na odległość), której przedmiotem są towary dostępne w naszym sklepie internetowym;
    • rozpatrzenia reklamacji, które mogą być złożone w związku z zakupem towaru w naszym sklepie;
    • dochodzenia lub obrony przed roszczeniami powstałymi na skutek zawarcia w/w umów;
    • prowadzenia działań marketingowych produktów i usług, w tym w celach analitycznych i statystycznych;
    • kontaktowania się z Użytkownikami, w tym w celach związanych z dozwolonymi działaniami marketingowymi, poprzez dostępne kanały komunikacji, w szczególności i za zgodą Użytkowników – przez e-mail oraz telefon;

Czy komuś powierzamy przetwarzanie danych osobowych Użytkowników?

  1. Dane osobowe zbierane przy dokonywaniu zapisu na newsletter mogą być przez nas przekazywane – na podstawie umowy o powierzenie przetwarzania danych – podmiotom wspierającym nas w świadczeniu usług czyli takim, które dostarczają nam usługi IT, wykonują dla nas usługi konsultingowe lub audytowe, wspierają promocję ofert, współpracują w ramach kampanii marketingowych, a także podmiotom powiązanym z nami osobowo lub kapitałowo oraz naszym partnerom biznesowym.
  2. Dane osobowe zbierane przy zakładaniu konta w Serwisie oraz przy dokonywaniu zamówień mogą być przez nas przekazywane – na podstawie umowy o powierzenie przetwarzania danych – podmiotom wspierającym nas przy zawarciu i wykonaniu umów, o których mowa powyżej, a także przy dochodzeniu lub obronie przed roszczeniami, przy wykonaniu obowiązków wynikających z przepisów prawa, a także wspierających nas przy świadczeniu usług marketingowych, w tym w szczególności: podmiotom świadczącym usługi doradcze, konsultacyjne, audytowe, pomoc prawną, podatkową, rachunkową, agencjom badawczym działającym na nasze zlecenie, Poczcie Polskiej, firmom kurierskim, dostawcom usług IT, agencjom marketingowym, a także podmiotom powiązanym z nami osobowo lub kapitałowo oraz naszym partnerom biznesowym.
  3. Za zgodą wyrażoną przez Użytkownika jego dane osobowe mogą być udostępnione podmiotom powiązanym z nami oraz naszym partnerom biznesowym w celu prowadzenia marketingu bezpośredniego produktów i usług tych podmiotów.

Jakie uprawnienia przysługują Użytkownikom w związku z przetwarzaniem przez nas danych?

  1. Użytkownik ma prawo dostępu do swoich danych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania.
  2. W zakresie w jakim podstawą przetwarzania osobowych jest wykonanie umowy lub zgoda Użytkownika – Użytkownikowi przysługuje prawo do przenoszenia dostarczonych danych osobowych do innego administratora.
  3. W zakresie w jakim podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes Administratora – Użytkownikowi przysługuje prawo w dowolnym momencie do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych osobowych.
  4. W celu skorzystania z uprawnień o których mowa w ust. 1-3 Użytkownik powinien skontaktować się z wyznaczonym przez Administratora Inspektorem ochrony danych mailowo pod adresem TOALETY@WRC.TORUN.PL
  5. lub listownie na adres siedziby Administratora wskazany powyżej.
  6. Użytkownikowi przysługuje również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych.

Jak długo przetwarzamy dane osobowe Użytkowników:

  1. Przechowujemy dane osobowe przez czas obowiązywania umowy zawartej z Użytkownikiem, a także po jej zakończeniu w celach:
    • rozpatrzenia reklamacji, które mogą być złożone przez Użytkowników;
    • dochodzenia roszczeń lub obrony przez roszczeniami w związku z wykonaniem umowy,
    • wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności podatkowych i rachunkowych,
  2. maksymalnie przez okres 10 lat od dnia zakończenia wykonania umowy.
  3. Przechowujemy dane osobowe Użytkowników w celu marketingu bezpośredniego, w tym w celach analitycznych i statystycznych, do momentu wniesienia przez Użytkownika sprzeciwu wobec takiego przetwarzania.

 

Przejdź do góry